Rastlös med kreativ klåda och en enorm längtan att hitta hem - Livet som ensam mamma och student är fyllt av stress och måsten men också av drömmar och förhoppningar





lördag 16 oktober 2010

Twilight-frälst

En av de sista filmerna jag valde att få innan jag avslutade mitt Love film-konto var Twilight. Tänkte att man kan ju inte avfärda ngt förrän man sett det och jag var ju tvungen att veta vad all hysteri berodde på.

Så igår kväll, nedbäddad i soffan förkyld som jag är, var det dags för Twilight.

Ahh, ja, vad ska man säga, även jag är nu frälst. Inte hysterisk, jag har inte fått ngn kändiscrush på Robert/Edward men oooh vad han är fin och han kan närsomhelst få nafsa mig på halsen :) Ska nog ta en promenad till videobutiken och se om del 2 finns att hyra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar