Rastlös med kreativ klåda och en enorm längtan att hitta hem - Livet som ensam mamma och student är fyllt av stress och måsten men också av drömmar och förhoppningar





söndag 14 oktober 2012

Jag VANN!

Ja, det händer inte ofta, men i veckan när Isabelle på dosfamily lottade ut 2 biljetter till Hem & Villa mässan vann jag faktiskt! Lilla sessan hade väldigt roligt hos miniinredarna där barnen fick inreda tittskåp. (Mamma hade dock mindre roligt när tittskåpet inrett med bla kakel skulle kånkas hem!!) Lite matnyttigt fick även jag & älskade inför husbygget å jag hittade även en låda för knäckebröd som jag funderat på ett tag. En fin å enkel, inget lantligt romantik lr shabby chic. Gjorde även en dyr investering i mig själv vars resultat kommer inom några veckor :). På det hela taget var det en bra dag å lilla sessan var nöjd trots att vi tittade på sånt som inte innebar totalt fokus på henne :). Vi valde att åka kommunalt för att slippa köer å dyr parkering så när vi väl var hemma på kvällen var det iaf två väldigt trötta vuxna!

Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar